neděle 11. listopadu 2018

Dějství druhé: dívky to zas táhnou

Druhý hrací víkend měl ukázat, zda jsme po té minulé katastrofě opravdu tak špatní. Naštěstí nejsme, a tradičně zejména díky holkám. Začali jsme s Kuklenskou, stav 3:0 po čtyřhrách nás uklidnil, následovala pěkná podívaná na dámský singl a do kýžené pětky jsem to doklepal přes výpadky v soustředění a rybičkujícího soupeře já. 5:3, první letošní body a radost veliká.

Badmeni ovšem vypadali dost zavile, což se začalo brzo potvrzovat. Začátek fajn, po dlooouhé době jsem odehrál pod taktovkou Veseláče čtyřhu, ze které jsem měl radost (naposledy jsme takhle kdysi s Jardou přejeli někoho z Komety před pár lety). Na vedlejším kurtu to tradiční dvojky Jirka s Honzou nezvládli, soupeři byli prostě dobří. Od holek jsme se zase dočkali výhry, je to 2:1. Vlevo hraje Tom na jedničce, vpravo Bára. Tomáš hraje nejlepší hru, jakou jsem od něj zatím viděl, na vyhecovaného soupeře to bohužel nestačí (ale za pár měsíců bude). Bára v poklidu vítězí, 3:2. Po Tomášovi na to jdu já, posun oproti minulému kolu bohužel minimální - zase už nemůžu, k tomu krásně hrající soupeř a moje nemohoucnost vymyslet jak ho nějak soustavně dostat pod tlak vrcholí zcela jasnou prohrou po druhém setu. Smutné. Hraje se souběžně mix a trojka singl, kde válčí Honza. Mixéři se začínají sehrávat a přes drobná dramata a epizodky nepřesností vítězí. Pohled na druhý kurt není pro slabé nátury, místo badmintonu to spíš připomíná soutěž o co největší nápřah, Honza sice trochu teče v rozhodujícím setu, ale maká, maká a maká, mlátí do toho hlava nehlava a je to 19:19. Bude to druhé dnešní vítězství? Nebude, dva míče získává soupeř a je z toho remíza.

Tak jak to shrnout. Holky jsou zas ve staré formě (tj. stroje na body), a kupodivu jsme dobře zvládli párovky. Chlapský singl ovšem oporou není, oproti minulým sezónám ani já už body nepřidávám a pozitivní výhled se smrskává na zlepšujícího se Tomáše. Pohled na výsledky z Hamrů z tohoto víkendu nevěstí nic dobrého a bude potřeba na tréninku zamakat, klíry a výhozy...

Žádné komentáře: