sobota 19. března 2016

V kleštích

Semifinále bylo obtížné jak jsem čekal, bohužel se k tomu v nepřítomnosti Báry přidalo i nepříjemné domlouvání termínu. Soupeř nebyl bohužel moc vstřícný a nabídl v týdenním předstihu pouze jediný termín, ještě k tomu ten oficiální - v sobotu. Tým se tak horko těžko skládal a bylo jasné, že uhrát finále bude oříšek. Bára ve Vídni, Zuza v Praze, Richard v Trenčíně a Libor s Honzou bůhvíkde. Vyrazili jsme proto v nezvyklé sestavě a v nepěkném počasí do Chropyně. Před napsáním zápisu jsem se ještě jednou přesvědčil, zda se nestal zázrak a neobjevil se Richard, a pak jsem definitivně skrečoval druhou čtyřhru a napsal Jirku na třetí singl. Utkání začalo dobře, holky jasně vyhrály a i já s Jardou jsme se vybičovali ke skvělému výkonu ve čtyřhře (i když Jára nebyl s hrou spokojen) a získali jsme tak bod navíc oproti domácímu zápasu. Pak už to však šlo z kopce, Klecerovi tvrdě narazili v mixu na velmi dobře hrající soupeře a Jára se nesrovnal s černými čarami za černou sítí, svým kibicováním jsem mu rovněž asi moc nepomohl. Katka se statečně prala na singlu (kdy hrála naposledy, minulou sezonu v Podivíně?), stejně jako Jirka, ale nic z toho nebylo. Tak jsem si nakonec střihnul zase dlouhou bitvu s Karlem Brožíkem, tentokrát byl v koncovce třetího setu lepší on (25:23) a do finále postoupila Chropyně. Utkání jsme v dobré náladě zakončili piknikem přímo v hale a uvidíme, jestli si na finálovém dni vybojujeme třetí místo a přeci jen hypotetickou šanci zahrát si baráž. 

Žádné komentáře: