úterý 29. listopadu 2016

Trocha pravidel: příště budu chytřejší!

Myslím, že bych v zápisech musel dlouho hledat, kdy jsme naposledy vyhráli všechny párové disciplíny. Leč, stalo se včera v utkání s Chropyní. Čemu to přičítat? Více cvičení zaměřených na hraní v páru? Určitě ano (Davide díky). Významnou roli ale sehrál i údiv soupeře nad tělocvičnou, z kterého se, dle reakcí, asi dlouho vzpamatovávali. No, není se co divit (ale Hustopeče jsou teda horší...). Za stavu 4:0 přidali body i Bára s Járou, Libor po třítýdenním odpočinku vzdoroval statečně, leč marně. Já jsem zápasil se soupeřem, na něhož označení "má to v ruce" sedí jako ulité. Utkání jsem ale zřejmě nezvládl takticky, neboť (neznalý pravidel) jsem nechal soupeře zpomalit nové míče (já se nerad hádám s jinak sympatickými lidmi), což je při hře proti podobným hráčům hloupost. Hned večer jsem se tedy poučil, že:

"3.1.    Při zkoušení se udeří do míčku plnou silou spodním úderem tak, aby míček byl zasažen nad zadní čarou. Míček musí být odpálen šikmo vzhůru rovnoběžně s postranními čarami.

3.2.    Míček správné rychlosti dopadne do vzdálenosti v rozmezí 530 až 990 mm před protější zadní čáru dle diagramu B.

16.6.2.    Hráč nesmí úmyslně ničit míček nebo s ním jinak manipulovat s úmyslem změnit jeho rychlost nebo letové vlastnosti"

Takže příště budu chytřejší :) Ale nevadí, celkově 6:2 a když zvládneme Židlochovice, můžeme se snad těšit na play-off.

Žádné komentáře: