úterý 25. října 2016

V hlavě

Tak dneska Židlochovice. Těch teda přijelo. Giňa, Gola, Golová a pár mladších neznámých tváří. No uvidíme. Čtyřhry. Hrajem to děsně, to je zas den. Kazíme, chybujeme, nepomáháme si. Out, out out a třetí set je v tahu a málem i s ostudou. Proč ty čtyřhry pořád hraju? Ještě, že ostatní vyhráli, v to jsem trochu doufal. A jdeme na singl. Víš co máš hrát - hodně drajvy, raketu nahoře a opatrně s klírama, umi dobře smečovat.
No zatím to jde,ale zbytečne se s ním tahám. A hlavně už to nehrej nahoru, smečováni mu jde...taaak,teďka do bekhendu a - bum. Říkat si to můžu pořád, stejně to tam dám. Nehrát klíry na bekhend, křižně z toho smečuje a jde mu to! Tahanice pokračuje, ale uff, 23:21. No dobrá, druhý set. Klír, bum. Klír, bum. Čekej to, hraje skoro porad křížem! Jo, takhle to půjde. Dlouhý podáni! Out. A zas. A zas. Ale když dám krátký tak mi to tam práskne - bum, no jasně. Tahle koncovka mi nevyšla, 20:22. Třetí set. Raketu nahoře, pak ty křižný rychle vrátim a nebudu to lovit vzadu. Dobrý, půlka za mnou, o tři body vedu. Smeč, vzal to, druhá, zas to vzal, ale teď to mám nalitý a bum, out. Ach jo. Lepšího hráče by to asi zlomilo, ale u mně je to normální, tak o neřeš. Příště méně síly a více klidu. Hele, opírá se o raketu, už taky nemůže. Tak to hlavně udržet ve hře a čekat na chybu. Zas tahanice, 20:20. Tak krátký podání a raketu nahoře. Jo! Ufff. Co ostatní? 6:2? No paráda.

Žádné komentáře: