sobota 27. ledna 2018

Nespadnem!

Předposlední kolo v Campusu, kde šlo hlavně o to se úplně neztrapnit s FSPS a pak porazit Řečky.

PROPADÁK DNE: Tak kromě haly, která mně osobně nemile překvapila, jsem to byl jednoznačně já s Liborem. Nevyhráli jsme ani jeden zápas a to je ostuda. Proti FSPS - no dobrá, i když k poražení byli, ale proti Řečkovicím to byl vysloveně trapas. Soupeři vyšla taktika, kdy vsadil na to, že už nebudeme moct (předehrávku odmítli, ovšem proč ne), a v mém případě to rozhodně vyšlo, protože v singlu jsem se tam v podstatě pouze potácel. Příští kolo se ukáže, zda to byla opravdu insomnie, na kterou se pořád sám pro sebe vymlouvám, nebo na to už nemám a je čas badec zabalit.

HVĚZDY DNE: Jirka, který po velmi vlažném začátku v deblu proti FSPS, kdy se na něj trošku zlobil i Honza, zařadil kosmickou rychlost a mně nezbylo než sledovat s otevřenou pusou jak tam ty Řečkovičáky řeže. Honzík, spěchající na hory, s přehledem vítězící v důležitém singlu. A samozřejme Peťa s Bárou, které jako vždy hrály spolehlivý badec, na který je radost se koukat, a který nám hlavně přináší potřebné body.

Milí spoluhráči, díky. 

Žádné komentáře: