úterý 14. listopadu 2017

Co s ním?

V neděli ležím v posteli, svírám teploměr, prolívám se čajem na rýmičku a dumám, co s tím Golou budu zítra předvádět. Protože na to mám celý den, plán vzniká a hurá na ně!

Tradiční začátek se šokujícím výsledkem. Tak bych popsal úvodní čtyřhry, kdy kluci vyhrávají naprosto jasně obě čtyřhry (!) a holky obdobně prohrávají (!!). A jdeme na singly. Taktiku jsem připravil skvělou, strategicky jsem však zápas naplánoval špatně. Za stavu 21:16, 16:8 začínám fyzicky odpadávat, ruka slábne, klepe se, jistota úderů je tatam a mně se daří prohrát v podstatě vyhraný zápas. Libor vedle ukončuje třetí set autem a sítí (19:21), naštěstí Honza potvrzuje formu a srovnáná na průběžných 3:3. Bára proti Golové dopadla jak já, po jasném prvním setu ji soupeřka geniální taktikou na podání udeptala v dalších dvou. A jako kolikrát už doufáme, že to zachrání Klecerovi v mixu. Zachránili, suvérénním výkonem a jsme rádi, že Jirka je zase zpět :). Z remízy panuje smutek, ale co se dá dělat. Snad příště (tedy, podle rozlosování zřejmě přespřespřespříště...). 

Žádné komentáře: